söndag 14 augusti 2011

Helgen i bilder:

Fredag:

Efter jobbet mötte jag upp älsklingen för lunch på 4:e våningen, sen tog jag en runda på stan (utan att handla nåt faktiskt) och sen åkte vi till Hjortkvarn där vi hört att det ska finnas egentillverkad Italiensk glass. Egentillverkad var den, men knappast Italiensk. God var den i alla fall!

Lördag:

Jag åkte till Emma i Linköping och hälsade på henne. Bruna Emma har precis kommit hem från Italien. Den bleka typen bredvid Emma är jag...

Emma visade mig Linköping, jag har aldrig varit där tidigare. 

Efter rundturen på stan åkte vi till Gamla Linköping och åt glass...

...i en mysig trädgård.

Sen åkte vi hem till Emma och åt tacos och drack vin.

Kvällen fortsatte sedan till uteserveringarna vid torget och slutligen till Harrys för lite dans. En mycket lyckad och rolig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar