onsdag 6 maj 2015

Hudkrämer

Är det nåt jag kan spontanköpa för alldeles för mycket pengar så är det ansiktskrämer. Jag vill gärna tro att krämerna ska trolla bort rynkor eller vad de nu än lovar. Och trots besvikelser och ekande tom plånbok så lär jag mig aldrig att låta bli att frestas inhandla dessa dyrheter. MEN nu köpte jag de där krämerna som Carolina Gynning använder, hon är ju för övrigt toksnygg och vem vill inte ha hennes hy? Finnig blev jag i början och är väl det fortfarande MEN jag tycker mig se en minimering av rynkorna runt ögonen! Är det pågrund av att jag ser mitt ansikte i en annan spegel här i Sunne, i ett badrum med annat ljus? Är det för att rättfärdiga mitt dyra köp? Eller har jag faktiskt hittat en kräm som håller det den lovar? Jag väntar med spänning tills jag kommer hem igen och får spegla mig i min vanliga spegel i det rätta ljuset!

Krämerna heter i alla fall Radial och är inte det dyraste jag köpt i ansiktskrämer :-) detta set kostar 350 kr och det är det jag använder just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar