fredag 1 maj 2015

Selfie

Jag hade inte tänkt bli en sån där förälder som lägger ut hundraelva bilder av sitt barn på insthram. Men har jag orkat låta bli? Nej! Är han inte det vackraste och finaste jag har? Jo! Bilder på migsjälv är ju inge kul att lägga ut. Min hy är helt messed up! Har börjat "ta hand om" min hy, dvs rengöra ansiktet med dyra medel morgon och kväll och smörja in den med dyra krämer. Jag får som resultat stora finnar och glansig hy. Jag kanske är en tvål och vatten och nivea-krämstjej? Det kanske min hy mår bäst av? Nåväl jag ger krämerna (som jag spontanshoppade på nätet) några veckor IAF.

Jag bjuder därför på en färsk selfie här uppe. Med mina fula finnar, som jag försökt sminka över, och mitt hemska hår, som behöver klippas och färgas. Skönheten kommer väl inifrån som tur är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar