fredag 25 september 2015

Jag vill ju leva ett nyttigare liv och det innefattar även hur man mår i skälen. Jag har vissa dagar sämre självkänsla. Jag tycker att min självkänsla blivit bättre de senaste åren, men ibland dippar den. Jag har höga krav på mig själv och klarar inte när det ibland inte blir så bra som jag tänkt. Då gäller det att klappa sin inre vän och säga att "det är OK kompis".  Men jag behöver bli bättre och ska absolut jobba på det.

Året när jag bodde i USA var på många sätt på toppen i mitt liv. Jag växte så otroligt mycket och fick bättre självkänsla och blev en trevligare och socialare varelse. Alla andra var så trevliga och öppna så det blev så enkelt att själv vara det. Det höll i sig under några månader i Sverige men sen glömde man bort och föll in i den svenska blygheten. Åh vad jag sakanar USA och öppenheten där. Jag vill va så social jämt. Ska träna mig i det. Vill bo i USA några månader och " kureras" lite...nåt att jobba för :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar