söndag 16 januari 2011

Bilder och minnen från förr

Förfest hos Ida inför Fryksdalsdansen. En härlig kväll i juli 2008.

Bal på slottet april -09 med Jessica. Väääligt blond var jag...

Sommaren 2009. Åh vilken härlig sommar det var! Det blev flera besök i Visby. Här äter vi glass i hamnen i Visby! Härliga minnen!

Studenttiden. Här har vi varit hos Sofie på fest och åker bil till nåt uteställe.

April -09. De första solstrolarna kom fram och min likbleka hud lika så.

På raggartur i brorsans bil. Maj -09 var det och vi var på väg till en grillfest.

Visby 2009. Leker modell eller nåt...

Jessicas 25-års fest april 2009 och vi röjde loss på Strömpis :)

Kan den här bilden va från vintern 2007 tro? Ung och rynkfri panna i allafall :P Kaja och jag fotade oss innan vi drog iväg till Björnstugan...

April 2008. Årets första grillning med ett gäng från klassen.

Augusti 2008. Kräftskiva i Åsbro. Vi glömmer aldrig banan-dieten, Jenny! Sjukt kul fest var det!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, banan-dieten, jag skrattade så jag höll på att dö. Guuud så roligt det var :D

    SvaraRadera
  2. Det var en helt hysteriskt rolig berättelse. Favorit i repris nån gång :D

    SvaraRadera