söndag 16 januari 2011

Fler bilder/minnen!

Kan inte låta bli att slänga upp några fler härliga bilder från förr. Bilder är ju kul, eller hur? Samtliga bilder är från januari-mars 2010. 

Korridorsfest i en grann-korrisdor för exakt ett år sedan faktiskt.

 Jossan och jag <3

 Rolig fest i Sunne med roliga människor - Fry, Mattsson och Jane. 

 Samma fest med samma galna gäng...

 Uppklädd och klar inför Örebro Universitets Årshögtid i februari. Snart är det dags igen...

 Daniel och jag på en sittning på kåren :)

 Freddy och jag på HP´s födelsedagsfest.

Jossan och jag i mitt badrum på min födelsedagsfest. Mars var det.

 Sofie och jag. Min födelsedagsfest.

Här var alla gäster på min födelsedagsfest. Det var final på melodifestivalen. Fick ett "First Aid-kit" att ta med till Sydafrika...vad det innehöll tänker jag inte berätta ;) men nej, den kom inte till användning :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar