tisdag 11 januari 2011

Osynlig?

Vid entrén på sjukhuset finns karuselldörrar (heter de så?) och i morse när jag gick in i karuselldörren slutade den plötsligt att snurra, och jag var instängd inne i dörren (!). Tack och lov fanns en nödutgång i mitten och det var, enligt bilden, bara att skjuta isär glasdörrarna med ett enkelt tryck. Jag tryckte för kung och fosterland men förblev instängd. Samma sak hände mig förra veckan förresten. Till slut kom det någon som satte igång dörren igen. Stoppet berodde förmodligen på att dörren inte såg mig... Hur osynlig kan man bli? 

2 kommentarer:

  1. Dörren till M huset,eller hur? Den tycker jag jämt krånglar. Jag verkar också vara osynlig för den, fastnat en gång så nu brukar jag ta dörren om det inte är någon mer som kommer=)

    SvaraRadera
  2. Japp, dörren till M-huset var det. så du är också osynlig :P det får bli dörren i fortsättningen...

    SvaraRadera