måndag 24 januari 2011

Onödigt trams

Vill ni ha ett bantningstips som verkligen funkar? Kör tallriksmodellen, men byt ut potatis/pasta/ris mot kokta eller wokade grönsaker och i nödfall bulgur. Funkar! Dessutom är man inte hungrig eller får inte närings- eller vitaminbrist. 

Jag har faktiskt minskat 3 kilo i vikt sedan i somras! Det ni! Och nej, jag har inte bantat eller nåt sånt, bara dragit ner på godis och börjat träna. Jag vet att jag inte behövde gå ner i vikt, men efter Oslo-tiden gick jag upp en del och kläderna passade inte längre. Nu får jag äntligen på mig jeans igen, i somras hade jag bara ett par jeans som passade... inte så kul. Nästa månad ska jag bara äta havregrynsgröt. Billigt och gott. Älskar mat, men hatar att lägga pengar på mat. Man äter ju bara upp det... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar