måndag 17 januari 2011

Snart SYDAFRIKA!!!


Snart, snart, snart är vi där igen...

Det är bara 10 dagar kvart tills Hanna och jag åker till Sydafrika. Igen. Kan ni fatta det? Vem hade trott att vi skulle få åka tillbaks så snart. Den här gången har jag förberett mig ordentligt för att köpa afrikanskt hantverk. En resväska i plast ska få hänga med för att skydda de ömtåliga sakerna. Jag har samlat på mig ett gäng gamla tidningar som sakerna ska slås in i. Även denna gång ska vi flyga med Ethiopian Airlines och vi får ta med oss två väskor med ofattbara 20 kilo i VARJE väska! Vi ska ju bara vara borta några dar, så de kommer inte ens vara halvfyllda när vi åker, men proppfulla när vi åker hem. Hanna ska ta med sig en våg, som vi aldrig överlevt utan på förra resan. Åh vad jag längtar!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar