tisdag 7 juni 2011

Åter till verkligheten, till jobb och tvätt. Det gick faktiskt väldigt lätt att gå upp i morse, ledigheten har varit behövlig och nu har jag ny härlig energi! Jag har dessutom tränat på gym ikväll och tvättat. 

Men satan i gatan vad det har åskat! Jag var ute och körde bil och hamnade mitt i åskvädret, åskrädd och allt. Vägen förvandlades på nolltid till en å och Örebro liknade Venedig. Lite mysigt samtidigt, i alla fall när man fick sällskap i bilen. 

Den här veckan ska ägnas åt träning har jag tänkt. Beach-11 är här så det finns inga ursäkter längre. All regn som väntas komma under veckan kan nog få mig att vilja gå till Friskis & Svettis. 

Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen och titta på nån värdelös film som funkar perfekt som sömnmedel! Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar