söndag 12 juni 2011

Sommarfest

Hanna har fyllt år och igår skulle hon firas. Vi möttes upp hos Hanna för några fördrinkar och sen intog vi Harrys uteservering för en härlig middag. De har helt gudomlig mat på Harrys. Efter några timmar rörde vi oss in till nattklubben där Daniel från Skilda Världar (någon som minns?) var sjungande DJ; alltså spelade låtar som han sjöng med i... Han var faktiskt väldigt underhållande och var en glad prick som fick oss alla på gott humör och vin flödade som vatten. Det var förresten en kille som knuffade mig på dansgolvet så att mitt vin spilldes ut (knappt halva glaset). Jag gick med bestämda steg fram till honom och sa att han fick köpa nytt vin till mig. Jag fick en shot istället. Usch! Vid halv två-tiden vinglade vi till slut hemåt i den ljumna sommarnatten. En galet rolig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar