torsdag 23 juni 2011

Midsommar-shopping


Idag har vi köpt vår första gemensamma pryl: ett tält. Vi ska ut i den närkiska vildmarken under helgen och vandra runt och campa. Ska bli så mysigt! Jag har dessutom köpt två par jeans för halva priset på JC idag. Jag köper väldigt sällan jeans, men tyckte att det var lika bra att passa på när det är REA och allt. Ett par ljusa och ett par mörka jeans blev det och de är tok-snygga båda två! 

Jag ringde förresten till mor och berättade om våra vildmarksplaner varpå hon blev lite orolig och hoppades att det inte kommer att hända oss nåt. Vad kan hända 2 mil väster om Örebros statskärna liksom....? Vi ska försiktigt titta på raviner och väldigt försiktigt grilla korv och dricka vin. Vad kan gå fel? Och så kommer jag ju att dela läger med en överlevnadsexpert (om man får tro Pers lumpen-historier i alla fall) så jag är inre det minsta orolig! 

Trevlig midsommar allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar