torsdag 2 juni 2011

Långledig!


Långledig! Helt underbart! Ledigheten invigdes igår tillsammans med Hanna då vi tog den där After-Worken som vi pratat om så länge. Vi satt på Ivy från kl 15.30 och solade och drack drinkar. Härligt! Senare gick vi till O´Learys och tog en burgare och mötte upp Sofia och Jessica. Det var en väldigt trevlig kväll och helgen kunde inte ha startat bättre. 

Idag har jag varit på Mariebergs köpcentrum och försökt shoppat lite...det blev ett par örhängen till mig och kattgodis till mina katter i Sunne, och hundgodis till brorsans hund. That's it... Plånboken mådde bra av min mini-shopping i alla fall. Sen har Per och jag tränat på gym och som den äkta fotbollsfrun jag är hängde jag såklart med på hans fotbollsträning och fotade. Det blev många fina bilder som jag ska visa så snart jag får dem. 

I morgon åker jag till Sunne för att umgås med familjen och lapa sol. Jag äääälskar långhelger! Det borde vi ha oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar