måndag 16 januari 2012

2011

2011 var ett helt fantastiskt år; jag befriades äntligen från singellivet, blev sambo, åkte utomlands 4 gånger och besökte hela 7 länder, höll föreläsningar, köpt tält och en massa annat roligt... 

Januari:
2011 började mycket bra; Per och jag blev ett par, Hanna och jag åkte till Sydafrika, Jessicas möhippa och min bror fyllde 30 år.

Februari:
Per och jag blev sambos. Vi åkte till Blekinge för att fira Pers bror som fyllde år och jag fick samtidigt träffa familjen. Thilde fyllde 1 år. Min kusin gifte sig och vi åkte skidor i Hovfjället.

Mars:
Jag fyllde år och anordnade en stor fest! 

April:
Älskade Jossan hälsade på i Örebro!

Maj:
Vi åkte till Riga för en underbar weekend. 

Juni:
Vi köpte tält och premiärtältade på midsommarafton. Åkte raggarbil till Torsby med Jane. 

Juli:
Semestrade i Kroatien och bilade genom Slovenien, åkte in i Österrike och tillbaks till Kroatien genom Italienska alperna. Vi gästade även Småland och ett medeltidsinspirerat bröllop. 

Augusti:
Hälsade för första gången på Emma i Linköping, firade Pers 30-årsdag x 2, besökte Hotell Blå Blom i Eriksberg för en weekend. 

September:
Arbetsplatsen förgylldes av besök från Holland och Sydafrika. Jag bakade smörgåstårta. 

Oktober:
En riktigt skoj Halloweenfest hos nyvunna vännerna Jenny och Erik. Letade större lägenhet utan resultat. 

November: 
November, vad sjutton hände då? Absolut ingenting enligt mitt minne. Har jag glömt att minnas något viktigt i denna tråk-månad (som för övrigt borde strykas från almanackan) så påminn mig gärna! 


December:
 Ett besök i Småland, ett i Gambia. Ett julbord på 4.e våningen. En flytt och en Jul i Värmland. 

2 kommentarer:

  1. En rolig sak som hände i november var att jag hälsade på dig:P

    SvaraRadera
  2. Ja det har du alldeles rätt i Emma :) Det hade jag glömt bort!

    SvaraRadera