söndag 1 januari 2012

Nytt år!

Gott nytt år!!! Vi firade nyårsafton med Hanna och hennes fina vänner och vi åt god mat och hade det supertrevligt.

I går flyttade vi in i lägenheten vid Järntorget. Vi sitter just nu och myser i min härliga soffa och tittar på vår nyinköpta 3D-TV. Det är svårt att beskriva känslan att få ha mina egna möbler igen, saker som jag tycker är fina och vill ha, MINA saker. Det är lite som julafton  igen, jag öppnar kartonger som jag packade för över 2 år sedan och som jag inte har en aning om vad de innehåller. Spännande! 

Idag har Per och jag varit tillsammans i 1 år! Förutom att flyttstäda firade vi dagen med en gormémiddag på McDonalds (det enda som var öppet). Att få ett eget hem var den bästa presenten jag hade kunnat få. Jag är så lycklig just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar