söndag 29 januari 2012

Helgen i korthet:

Jag kan inte fatta att helgen redan är slut, den som precis börjat... I Fredags hade jag egentid eftersom min kära sambo var på vuxendagis och spelade dataspel. Egentiden spenderades i soffan framför favoritprogramet "På spåret". I lördags trängdes vi med resten av örebroarna på Hindersmässan. Vi skippade langos på grund av den långa kön men köpte en påse karameller och lite knäckeröd i alla fall. Hanna hade anordnat tjejfest på kvällen och en timme innan midnatt  gjorde vi entré på Ritz för mera festligheter. Där träffade jag min kära sambo som druckit ett par folköl för mycket. Vi vinglade till Burger King och sedan hem vid 01-tiden. Idag fortsatte vi med evighetsprojektet "inreda lägenheten" och investerade i ett lejonhuvud i vit plast som vi satt upp i köket. Det blev riktigt snyggt! Förkylningen är inte bättre så jag överväger faktiskt om jag ska gå till jobbet i morgon eller inte. Får se hur det känns i morgon bitti.

Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar