måndag 30 januari 2012

Snart är det ju Alla-hjärtans dag ju. Förra året byggde Per en grotta i lägenheten av lakan. Där inne hade han en dataskärm som spelade en video med en lägereld. På golvet låg rosenblad. Där satt vi och drack champagne, det var hur mysigt som helst! I år är det nog min tur att överraska...får se vad jag kan hitta på för något. 

På tal om Alla-hjärtans dag...jag har släktingar i USA som istället för att skicka julkort skickar Alla-hjärtansdags-kort till vänner och bekanta. Kortet är designat som ett typiskt amerikanskt julkort, ni vet där hela familjen är fotograferad, men man önskar glad alla-hjärtans dag istället. Jag gillar verkligen det och tanken att man kan skicka ett årligt familjekort utan att det är bundet till jul. I år hade jag så fullt upp vid jul och nyår (bortrest och flytt) att jag inte hann skicka några julkort till min släkt och vänner i USA, därför ska de i år få ett kort nu istället. Nästa år kanske jag skickar midsommarkort, det är väl en rolig idé...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar